HUSH HUSH
©Temp by : mr.papiyone

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





ت


Home ME!! You ARChive TEmp :)
26

سلامممممم

امروز یه اتفاق وحشتناک افتاد

داشتم با یه نفر چت میکردم

حالا چتا  رو بخونید ببینید داستان از چه قراره

-سلامک

خوبی؟

من:

سلام

مرسی خوبم

-آویسا جون اهل کجایی؟

من:

گرگان

شما؟

-رشت

اومدی؟

من:

اهم

دو بار یا سه بار

تو چی؟

-آره

یه بار اومدم

من:خوشت اومد؟

-بد نبود

من:باوشه

وبت خوبه

مطالب بیشتر بزار فقط

-اوکی

چند سالتونه؟

من:

15

شما؟

-17

چه رشته ای میخونی؟

من:

هنوز انتخاب نکردم هشتمم

-نظرت راجب به عشق چیه؟

من:اممم نمیدونم تو چی؟

-خیلی خوبه اگه بتونی بهترین شخص رو پیدا کنی تا بهش عشق بورزی

من:باهات موافقم

 

 

-حالا میایی بهترین هم باشیم؟

من:

نه

چون خودم یه بهترین دارم

تازه اصلا بلد نیستی آدم خرکنی

 

 

 

 

این بود از چت

خخخخخخ

بعد حرف من پسره آفلاین شد

ینی داشتم دیوارای خونه رو میجوییدم

هما جونی اینم به افتخار تو بود گفتی کم آپ میشم

 

 



نظرات شما عزیزان:

homa zamani
ساعت12:47---16 خرداد 1394
داشتم میخوندم و فک میکردم چه نظری بدم ک اسممو دیدم ذوق مرگ شدم!
پاسخ:خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: